Thursday, October 6, 2016

සුන්දර බත්තලංගුණ්ඩුවට චාරිකාවක් යමුද?



මීට වසර කිහිපයකට කලින් මම පෝස්ට් එකක් දැම්මා මතක ඇති  මීමුරේ පිළිබඳව. මතක නැතිනම් මෙතනින් බලන්න පුළුවන්. මීමුරේ ගම සංචාරක ව්‍යාපාරය ගැන අත්පොත් තබද්දි තමයි මම මීමුරේ ගියේ. එතනින් එහාට මට නොයෙකුත් ඡෝදනා ආවා..  සමහරු බැන්නා... ඔවුන් අද මට හොරෙන් මී මුරේ යනවා...  මී මුරේ මිනිස්සු කිහිපදෙනෙක් මට එක වෙලාවක ගහන්න ආවා.. අද ඔවුනුත් නවාතැන්පලවල්, කඳවුරු බිම් හදාගෙන සංචාරක ව්‍යාපාරය කරනවා.. අද මීමුරේ පුරාවට නවාතැන් පළවල් 52ක්.. සෑම පවුලකම එක සාමාජිකයෙක් හෝ සංචාරක ව්‍යාපාරයෙන් යැපෙනවා. ඒ වගේම මගේ හිතවතුන් පහකට වඩා මගේ ව්‍යාපාරය හරහා ආදායම් උපයනවා.. මම නිසා මීමුරේ ගිය තවත් දහයකට වඩා පිටස්තරයින් මී මුරේ සංචාරක ව්‍යාපාරයෙන් යැපෙනවා මට බැන බැන හරි... ගම් මිරිස් නැති වෙද්දි නියගය නිසා වගාවන් ප්‍රමාද වෙද්දි මම බැනුම් අහමින් හෝ ඇති කරපු සංචාරක ව්‍යාපාරය නිසා මී මුරේ ගමක් විදිහට කෙළින් සිට ගැනීම තරම් මගේ සතුටට තවත් හේතුවක් තිබේද වෙනත්.....

මී මුරේ වගේම අළුත් තැනකට පිය මනින්නයි අදහස.. ඒ තමයි සුන්දර බත්තලංගුන්ඩුව දූපත. කඳවුරු බඳින්න කියාපු තැන. ආරක්ෂිත කලපුව, අනෙක් පැත්තෙන් මහ මුහුද, කදිරවේල් කන්ද උඩින් ඉර පායන හැටි, ඉන්දියන් සාගරයේ ඈත ක්ෂිතජයෙන් ඉර බැස යන හැටි, අළුත්ම මාළු වල කිරි රස, මුහුදු වෙරලේ ඇන තියාගෙන යොත් දාගෙන මාළු අහුවෙනකන් බලාගෙන ඉන්න, ධීවර බෝට්ටුවල නැගලා මාලු අල්ලන්න යන්න... ආපහු එන ගමන් කල්පිටිය ඕලන්ද බලකොටුව බලලා, තලවිල පල්ලිය වන්දනා කරගෙන එන්න, අවැසිනම් ගැඹුරු මුහුදට ගිහින් තල්මසුන් සහ ඩොල්ෆින් යාළුවෝ බලලා එන්න, කදිම තැනක් තමයි මේ බත්තලංගුන්ඩූව දූපත...

මෙහි පළමු ගමන ට්‍රැවල් විත් දිලිනි ආයතනයෙන් සූදානම් කරලා තියෙනවා. මේ තීන්නේ ඒ ඉවෙන්ට් එක. ඒකට කැමතිනම් එකතු වෙන්නත් පුළුවන්... 

ඒවගේම ඔබේ කණ්ඩායමේ පුහුණු වැඩමුළු කරන්න සුදුසුම තැනක්.. හුදෙකලා දූපතක විවිධ වූ ක්‍රියාකාරකම් අතරේ  මේ බැහැරගත පුහුණු වැඩමුළු ක්‍රියාත්මක කරන්න අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා.. 

එසේනම් මිතුරනි, සුන්දර බත්තලංගුන්ඩුව දූපතේදී මුණ ගැහෙමු. වැඩි විස්තර 0725113392 තුලින් ලබා ගත හැකියි...



2 comments:

  1. වන්දනා කාරයෝද කොහදෙ ගිහින් තිබ්බ කලින්.

    ReplyDelete

අවුරුදු 30ක් ජාතියක් වශයෙන් අපි කොච්චර අසරණ වෙලා හිටියාද?

දෙමල ඊලාම් විමුක්ති කොටි සංවිධානය තම ඊලාම් සිහිනය සැබෑ කර ගැනීම සඳහා කරන ලද අපරාධ වල නිමක් නැත. එයින් ප්‍රධාන හා මූලික අපරාධ ගැන සවිස්තරාත්ම...