Saturday, May 29, 2010

ගමට තාක්ෂණය......... මෙන්න මේ දැන් සිදුවුන සිදුවීමක්.

මම දැන් ටිකකට කලින් මම Mail Check කරන කොට මගෙ සංචාරක වෙබ් අඩවියෙන් ආපු ඊ මේල් එකකට ප්‍රතිචාරයක් ලෙස අදාල දුරකතන අංකයට ඇමතුමක් දුන්නා. එතකොට පාරිභෝගිකයා අනෙක් අන්තයෙන් මාත් එක්ක සම්බන්ධ වුනා... මම සුපුරුදු ලෙස පලවෙනි කොටස කියල ඇහුවා මොකක්ද සර් වෙන්න ඕන කියල....

දැන් එයා කියනවා.. මට මේ දැන් කිතුල්ගල යන්න ඕනේ. හෙට White Water Rafting කරන්න ඕන. පැකේජ් එකයි වෙහිකල් එකයි මට කියන්න, ගානත් එක්ක. මම විනාඩියෙන් ගන්නම් කියලා කිතුල්ගල හොටෙල් එකට කතා කරලා වැඩේ ok කරල, ආපහු කතා කරලා ඇහුව කොතනටද වෙහිකල් එක එවන්න ඕන. Package එක ready කියලත් කිව්ව...

දැන් එයා මට පාර කියනවා... මට තේරෙනව මේ කියන්නෙ අපේ ගෙදරට එන පාර කියලා... මට නිකමට හිතුන මේකනම් bite තමයි කියල.. ඒත් මම මොකුත් කිව්වෙ නෑ... අන්තිමට එයා පාර කිව්වෙ අපෙ ගෙදරට ගෙවල් 3ක් එහා තියෙන ගෙදරට... මම කිව්ව මමත් දැන් ඉන්නෙ එතන තමයි කියලා... පස්සෙ මෑන් ගෙදරටම ඇවිත් කතා කරල වැඩේ කර ගත්ත. පස්සෙ මම එයාට කිව්ව වෙබ් එකේ අපෙ address එක බැලුවනම් දුරකතන බිල් එකවත් ඉතුරු වෙනව කියලා..

තව එක දේකුත් කියන්න ඕන... ලංකාවෙ අඩුම ගනන් වලට ට්‍රිප් යවන්නෙ අපි. ඔයාලත් අල්ලපු ගෙවල් වලට වඩා දුරින් ඉන්න නිසා මෙතනින් මට කතා කරන්න.




මේ Photograph එක ගත්තෙ මමමයි.. මේ බෝට්ටුවට ඊලග තත්පරයෙදි වෙන දේ හිතා ගන්න. ඒත් බය වෙන්න එපා.. එතන ඉන්නව Certified Life Guards ලා...........

4 comments:

  1. කවුද ඒ මොඩය,අසල් වැසියන් ගෙන් බෝවෙලා........ "පතිරූප දේස වාසෝත"

    ReplyDelete
  2. නියම කතාව අයියා. අල්ලපු ගෙවල්වල ඉන්න මිනිස්සුවත් දන්නේ නැති අය තමා දැන් කාලේ ඉන්නේ. කොහොම වුණත් එල කතාව.
    අපිටත් tour එකක් යන්න ඕන වුනොත් අනිවා ඔයාව contactකරන්නම් අයියා

    ReplyDelete
  3. ඕකට තමා කියන්නෙ තාක්ශනේ දියුනුව අහිතකර බලපෑම කියල!! එල කතාව අය්යෙ!! තව ටික දවසක් යනකොට අපි අල්ලපු ගෙදර කෙනත් එක්ක චෑට් එකේදි හොද යලුවො වෙන්න පුලුවන් ,ඒත් උදේට හම්බ උනහම මුනවත් නොබල යන විදිහෙ.මොකද අපි දන්නෙ නෑනෙ අපි චෑට් කරන සමහර අයෙගෙ ඈත්ත විස්තර

    ReplyDelete
  4. oyage... web site eka balanna ba.. Lord wenne na.. please check...

    Rish

    ReplyDelete

අවුරුදු 30ක් ජාතියක් වශයෙන් අපි කොච්චර අසරණ වෙලා හිටියාද?

දෙමල ඊලාම් විමුක්ති කොටි සංවිධානය තම ඊලාම් සිහිනය සැබෑ කර ගැනීම සඳහා කරන ලද අපරාධ වල නිමක් නැත. එයින් ප්‍රධාන හා මූලික අපරාධ ගැන සවිස්තරාත්ම...